Kanotur Atnadalen

Kanotur Atnadalen

tirsdag 15. mars 2016

Praksisuke

Praksisuke - Nordvang Hundepensjonat.

Jeg begynte til Marius på Nordvang hundepensjonat klokken åtte. Vi sa å pratet og drakk kaffe til den ble halv ni føre jeg begynte å jobbe. Jeg startet med å vaske inne der hundene sto. Jeg måtte sprute vaskemidler på veggene så når andre hunder ble satt der så markerte de ikke inne på grunn av andre gamle lukter. Det var ganske lettvint å spyle båsene siden vi kunne bare bruke høytrykksspyler siden det var flislagt alt der for lettere vedlikehold.
Senere satt jeg hundene på plass der dem skulle være på riktige båser og skifte vann og gi dem mat. Satt da de hundene som ikke hadde vært ute enda inne i innhegningene ute så de fikk rørt på seg.
Dagen gikk fort der jeg da bare hold det rent og slapp hundene inn og ut. Det ble mye kos og en avslappet dag føre jeg skulle rengjøre alle skålene som tidligere hadde blitt brukt for hundene.
Dagen endte med en kaffekopp og en busstur hjem igjen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar