Kanotur Atnadalen

Kanotur Atnadalen

fredag 9. mars 2018

Utplassering hos Paradiso Restaurant AS – Tynset



Jeg jobbet på en restaurant i sentrum av Tynset der jeg har lært å lage mat, vaske kjøkken, og å vare servitør fra 26. februar til 02. mars 2018. Jeg begynt å jobbe på kjøkken med å vaske ulike ting som tallerken, glass, bestikk, panner. Det var dårlig været var veldig dårlig, hele dagen var det -39 grader og det var ikke så mye folk som ville ut å spise på restauranten. Jeg var servitør, jeg fikk lov å leke og prøve å lage ny mat som jeg har tenkt og det gjøre jeg, jeg har lagt kylling med jalapenos og tomat. Siste dagen jeg har kuttet masse agurk, tomat, løk, paprika og salat.
Det var en gøy opplevelse og noe som jeg ville gjenta snart, kanskje som jobb i sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar