Kanotur Atnadalen

Kanotur Atnadalen

fredag 10. mars 2017


Mandag 27.02 - Fredag 03.03.2017

Jeg var på utplassering hos Bashammeren-barnehage, på avdelingen Blygen. Alle de tre avdelingene er hver oppkalt etter en av de syv dvergene. Blygen består av 17 barn, fra 3-6 år. Min arbeidsdag var fra 08.00-15.30, og p.g.a. sykdom ble det kun tre arbeidsdager på meg denne uka.

Denne uka besto min dag av lek og moro fra morgenen til eftas. Jeg var med barna på ulike aktiviteter som å pusle, tegne, perle, fargelegge, leke med biler og leke ute i snøen. Det morsomste av alt var at det ble så populært med spå, for det hadde de aldri hatt før. Jeg tror jeg lagde omtrent spå til hele avdeling, hvor alle løpte rundt og prøvde de ut på hverandre.

I løpet av uka fikk jeg mer og mer ansvar, og lærte mer og mer. Jeg lærte at dersom barna ikke ville høre, måtte man kanskje heve stemmen litt. Da ville de skjønne at vi virkelig mente alvor. Barna var stort sett venner og lekte sammen med hverandre. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke prøvde ut den minste avdelingen for å se hvordan det var. Litt synd at jeg gikk glipp av karnevalet, fordi jeg var syk.

Bilder av ulike aktiviteter fra min utplassering:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar