Kanotur Atnadalen

Kanotur Atnadalen

mandag 3. juni 2013

Beverjakta 2013

Hallo.
Da har vi vært på beverjakt, jakta foregikk i Hasleåa.
vi fikk ingen bever, men den ble observert begge dagene!
Jeg Peder R fikk se beveren, men ble for langt å skyte stående på så liten blink så da sto jeg over!
Daniel, Knut Arne, Lars og Stian S fikk også se bever, men det ble enten for langt eller så var den i vannet der også...
ellers fant vi en mår som hadde blitt tatt av høyspenten på et merkelig vis. den lå maks 10m fra posten jeg satt på.
så kommer resten av bildene jeg tok på turen. (vi tok ikke så mange, men jeg tok da noen)
der jeg hadde forventet å få kunne se beveren, hadde gått an å sittet å skutt der

bak det kvistkvasset der kom beveren

fra posten, utsikt som egentlig er bra på noen plasser

Rifla mi, Weatherby mark v i 300 winchester magnum, med hausken whisper wd506 demper på, samt en caldwell tofot og en meopta R1 4-16x44 tacticol. 6.5 kg kvalitetsjern
Peder R

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar