Kanotur Atnadalen

Kanotur Atnadalen

torsdag 9. juni 2011

Skoleåret 2010/11

Vi skal trekke ut enten noe vi har lært, et tema, en tur eller noe annet vi vil trekke frem fra året som har gått.

En tur jeg husker utrolig godt er hundekjøringsturen som vi var på i starten av mars 2011. Vi fikk lov til å være med Andreas Trondgård og de ti hundene hans på en tur jeg aldri kommer til å glemme :) Jeg synes det var en utrolig sosial og lærerik tur sammen med klassen.
Å kjøre et hundespann med 8-10 hunder helt alene var virkelig moro :) Utrolig hvor mye krefter det er i en hund når de drar for fult!

Jeg synes det var utrolig snilt av Andreas å ta oss med på en slik tur hvor vi fikk kjøre helt alene med hundene til tross for at vi aldri har hilst på de før.

Helt til slutt vil jeg også si at dette har vært et moro, lærerikt og spennende skoleår med medelever jeg aldri kommer til å glemme :) har lært utrolig mye som jeg ikke har fått sagt her.

6 kommentarer: