Kanotur Atnadalen

Kanotur Atnadalen

onsdag 14. oktober 2015

elgjakt i Julussdalen

uka før høstferien hadde jeg fri for å jakte elg hjemme. det var lite action og jeg så ingen elg. men jeg var ikke den eneste som ikke så elg. vi fikk en okse første morgenen, og så fikk vi ei ku fra nabolaget. etter det har vi ikke fått elg. så vi mangler 1 liten okse under 5 tagger og 2 kalver. jaktlaget første uka bestod av pluss minus 12 jegere, og vi så 8 elg første uka som er ganske dårlig med tanke på at vi så 4 ganger så mye elg første uka for 2 år siden. vi har sett både ulv og bjørn. en som var med meg som går i klassen min møtte bjørn på 10 meter og jeg hadde ulv som løp forbi posten min, men jeg så de ikke skikkelig ettersom de løp i et dyretråkk i myra som er dypt. en annen på laget så også ulv på samme posten.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar