Kanotur Atnadalen

Kanotur Atnadalen

onsdag 16. november 2016

Felleskjøpet

Jeg var på utplassering uke 45 på felleskjøpet. Jeg jobbet mandag 7.11 til fredag 11.11. Dagene varte
fra 9 til 17. Arbeidsdagene mine gikk ut på å sette varer ut i butikken, og ta varer på plass på lageret inn og ute. Jeg pakket ut alle tingene som vi får til butikken, da vi får nye varer, og ga beskjed til kunder om at varene de har kjøpt er kommet. Det var mye å sette seg inn i, men spesielt det å finne varer på pc'n var ikke veldig lett. Det gikk litt enklere da jeg hadde gode kolleger til å hjelpe meg da jeg slet, og litt pauser med sjokolade og en julebrus til oss hver ene dagen. Det var en veldig lærerikt uke, med mye nytt. Som å jobbe en 8 timers dag, man skjenner det godt i bena da men kommer hjem. Alt i alt en veldig bra uke, og godt å være ute i arbeidslivet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar